STYLISTA!

tjenixen bloggen :)
just nu kollar jag på systrar i jeans på 3:an och om exakt 12 minuter börjar stylista :) ett jätte roligt program som liknar djävulen bär prada fst i real life lixom, det är jätte kul ! =) haha, aja . idag har det varit jobb igen. skulle hellre varit kvar på sashas land men var tvungen att åka in till stan... suck . inte konstigt att jag är grisblekt medans mina kompisar på pepparkakor . aja, det var iallafall jätte kul på sashas och jag hoppas på att få komma nästa år igen (a), haha. men det blev inget badande för min del . nejnej, iof ville jag bada men alla andra tyckte det var svinkallt så det blev inte av helt enkelt. aja, nu blir det stylista !

Kommentarer
Postat av: Katja

jag & wl badade sen , fast med kläder på ! haha , det va verkligen SKITKALLT ! ;) Love <3

2009-05-31 @ 19:52:01
URL: http://katjakatja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0