pårikgigt.

tjena !
okej,  nu börjar bloggande igen ! PÅRIKTIGT den här gången ;) ! haha, gud jag är så taggad! hoppas ni också är det ,men jag ska sänka hastigheten lite , 2 inlägg börjar vi med , per månad alltså x) . hahahahahah ! nej jag skojar bara, ni fattar väl att jag menar per dag va ? och sen kommer jag säkert höja lite , eftersom jag nog inte bara kan skriva 2 inlägg om dagen . men aja, snart ska jag äta ! det blir kyckling med typ ris ! aja, imorn är det 80- tals dag på vår skola , seriöst . jag kommer skämma ut mig .... aja ... nepp, nu måste jag göra min engelska läxa. ursch ,
kyssar.



=)

godkväll mina kära läsare  :)
nu sitter jag här och har svinont i magen , jag har ingen aning  varför, men men . aja , k & i sitter och spelar kort - vänd tia typ . har kört det hundra gånger men fattar fortfarande inte hur man kör x) . haha , aja . imorn ska vi åka hem . då avslutas bloggandet igen eftersom vår dator fortfarande är paj . men inte länge till eftersom jag är på ganska god väg att spara till en ny! ;) haha, nepp. snart blir det lägg dags för oss . godnatt mina kära !
kyssar.

X)

godkväll mina läsare :) .
nu har precis jag, belli & katja varit ute i det djupa snön ooch skojat, puttat er varann och tryckt upp snö i varandras ansiktes, mysigt va ? haha, aja:) . så nu sitter vi här , lite kalla men ändå varma eftersom alla blev lite brända idag . ioförsej så har belli bara ont i näsan , haha. men aja x) . nepp, det här fick bli en kortis eftersom nu ska jag läsa new moon =D !
kyssar.

bränd...

tjena tjena!
nu sitter jag här och är röd i hela fejset . herregud , jag har verkligen bränt mig idag . jag har ont i hela ansiktet x) . aja , jag lovar att min " bränna" kommer vara borta imorn så jag måste nog inte oroa mig . haha, isabelle sitter och ser ut som rudolf med röda mulen för att hon har typ bara fått sol på näsan ser det ut som och ingen annan stans x). haha , aja . nu kan väl gissa vad jag har gjort idag ? skidor ofc . och trollskogen är fortfarande min favorit ! ;) haha . nepp, nu påminnde just belli & katten mig att jag var tvungen att göra min spanska . och det kommer ju gå toppen eftersom jag inte kommer ihåg ett piss om spanska. wiihoo ! önska mig lycka till gott folk x) .
kyssar.

övertrötta

yo yo yo, katinka in da house ! x)
haha, jag skoja bara . men asså nu sitter jag, (maja britta) ,isabelle (göran) & katja (mohammed) sitter här och är lite för övertrötta för att vara uppe och sitter och garvar och pratar massa olika dileckter (vet inte hur man stavar det) med varann . herregud . aja , snart blir det läggdags för vår del . och imorn är det en ny vacker dag , ( hoppas vi iaf) och då kommer vi vara pigga igen , okej . vi r väldigt pigga just nu men det beror på helt andra saker som trötthet x). nepp, nu ska jag bytaom till pajta :) . hör av mig imorn igen .
kyssar.   


sväääääng

hejhej!
nu är vi tillbaka från en jätte mysig liten sväng runt området :) . vi tog jätte många fina bilder som jag ka lada upp när jag kommer hem . men jag fick verkligen damp på min kamera eftersom den typ blev suddig hela tiden :S. jag hatar min kamera, jag funderar på att byta tillbaka till min gamla " tegelsten " som ebbas ipod . men asså det är lite konstig, men den tar sjukt mkt bättre bilder :) vad tycker ni ? ska jag fortsätta med min coolpix eller ska jag byta tillbaka till tegelstenen ? aja . nepp, nu ska inte det här inlägget bli aldeless för långt. för då kommer ingen att läsa det . men men.
kyssar.

branten & väggen - trollskogen .

tjena tjena !
förlåt att jag inte skrev igår men jag hann faktiskt inte , haha. snacka om att inte ha en bra start på bloggandets återkomst x) haha, aja . nu har jag åkt skidor i sälen i 2 dagar och min absolut favorit " backe" om man nu kan kalla det en backe så är det trollskogen x) . haha, det är nog mest en skogsväg med MÅNGA gupp på sidorna . haha, :) . aja , jag tror julia och katja blev lite trötta på mig och isabelle så dem började köra branten istället , herregud. jag fick typ hjärtklappning när jag såg väggen och branten . shit asså x). aja , nepp. nu ska jag vara lite social . eller rättare sagt blir det nog facebook x). haha .
kyssar.

säääälen .

tjena tjena !
jahapp, du fortsätter bloggningen från vart jag la av ! :) nu är jag i sälen med katja & isabelle , just nu sitter vi och kollar på hur man blir av med en kille på 10 dagar med en öppen brasaoch massa godis :) haha , bilresan var seg , brukar inte alltid bilresor vara sega ? jag somnade iallafall och medans jag sov - i en väldigt konstigt ställning ska jag tillägga, så började dem ta kort på mig x) haha, jag fick se  dem sen. fy fan asså ! haha, aja . nu är vi här i en väldigt mysig stuga :) och imorn bir det skidåkning ! japp ! aja, nepp. nu ska jag fortsätta kolla på¨filmen !
kyssar .
p.s tyvärr blir det inga inga bilder i mina inälgg här i sälen eftersom jag inte har med mig uppladdarsladden "/.


sorgligt värre

hejhej!
jag hade bara tänkt medela en väldigt sorglig sak som kommer göra så att jag inte kan blogga på ett tag. haha , min dator ha krashat och däför kan inte jag blogga på ett tag . sorligt va ? aja . hoppas ni har ett bra påsklov ! själv ska jag till sälen med isabelle & katja !
kyssar.
p.s gud vad vi ägde idag tjejer ! dem kommer aldrig lita på oss igen x) . nästa stopp , vad gör vi mot danne och helena ??

RSS 2.0