TOREKOV, HERE VI COME !

hej alla söta !
det här blir nog mitt sista inlägg på några dar eftersom jag drar till ner till torekov tillsammans med min bv. elsi ! vi kommer ha det sjukt kul, men om du vill något eller bara ha någon att smsa med så nås jag dygnet runt på mobilen såklart! jag har conviq kompis ! =) hihi, & ni har nummret. men nu måste jag packa det sista ! en ni får ha det så bra så hör jag av mig om några dagar igen !
puss & kram

POSE:SA LITE MER TACK xD ! nej jag skoja bara, ni är jätte söta ! <33
JAG ÄLSKAR ER.

k

neepp ! nu har jag bestämt mig, jag måste skriva mer roliga inlägg, det har tyvärr inte blivit så många på sistone. jag vet inte varför men det har inte blivit av ! men nu jävla så gäller dt ! =) minst 2 om dagen ska det blir. från och med imorn eftersom jag inte kommer vara hemma ikväll så mkt. kommer hem kring nio och då är det ju desperate house wives som gäller, jag kanske hinner skriva ett kort inlägg i reklam men vi får se ! =) hihi, idag var jag med johanna. vi har inte sätts på¨evigheter, men idag gällde det... hon ville tydligen jätte gärna gå till skansen så vi bestämde oss för att gå dit. hon hade sett i tidningen att igår var det nalledagen och om man tog med sig en nalle till skansen fick man gå in gratis. haha, vi visste ju att det var en dag försent men vi kanske kunde komma in ändå lixom. så vi kommer dit med varsin nalle och bah ;
- hej, vi såg i tidningen att dt var nalledagen idag och om man har med sig en nalle hit får man gå in gratis !
- nej, nalle dagen var igår.
- va =o ? dt är ju 27 idag ?
- nej, dt är 28 idag.
- nej det är 27 idag !
- nepp, tyvärr det är 28 !
- ( jag ba ) haha, kul skämt ! johanna, han driver med oss, han driver med oss !

sen låtsades vi var jätte ledsena och sa att det var för ett skolarbete.
& då fick vi gå in xD ! <33
vi hade det iallafall jätte skoj.
men nu ska jag äta,
puss & kram

.

godkväll alla underbara.
asså sorry att jag inte har skrivit så mycket på ett tag men jag har  haft så mycket roligt för mig =) hihi, idag var jag på någon drejerigrej som var sjukt rolig ! jag gjorde en skål med en blomma i =) den blev jätte fin. jag skulle träffa elsa men dt blev´inte av tyvärr ! istället låg jag i sängen och läste klart en bok som heter " som jag vill vara" typ, =) den var as bra faktiskt ! jag låg typ hela natten och läste, xD ! iallafall, drejningen var as svår och jag fuckade upp flera gånger, men sen lärde jag mig !  =) hihi, och nu är jag hemma ! vi ska typ äta kalkon med stekt ris till middag elr något =S ! men dt blir säkert mums.... men nu måste jag duka säger pappa -_-. men jag hör av mig efter maten.
puss & kram


<3

idag var jag med en av mina närmaste vänner som heter wendela, hon sov hos mig igår så vi var med varann idag. vi var evigheter på biblioteket och letade böcker att läsa inför resan ner till skåne och för wendela, resan till värmland. ååh, vad jag kommer sakna hennes skratt, hela henne. =( aja, jag kommer säkert ha dt roligt med elsa =) hihi, efter dt åt vi lite lunch och sen gick vi hem till wendela och jag lärde henne att ladda ner låtar till hennes ipod ! :) gud vad hon är snabblärd.... jisses asså ! =) tihi, och nu är jag hemma och farmor farfar är här och äter middag ! snart blir det dessert ! =D <33 MUMS! aja, nu måste jag gå och vara lite social mot mina farföräldrar.
puss & kram

NAW, FÖR TYP 3 ÅR SEN. <3

k

nu sitter jag och väntar på wendela, jag var på djurgårdsmatch i eftermiddag ! jag och wendela satt och frös häcken av oss, men asså vi hade jätte kul ändå ! haha, vi satt och komenterade alla fotbollsspelare och väntade på att bollen skulle studsa mot oss. haha, men vi satt på fel plats hela tiden lixom. tihih, aja, nu borde hon komma snart. hon ringde 5 över 8 och ba; aa, asså ska jag ha medd mig lakan eller  ? haha, iallafall. när hon kommer ska vi gå ut och köpa lite godis m.m =) men nu ska jag gå och städa i mitt rum -_-.
puss & kram

jag älskar dig. <3

.

godmorgon alla söta !
vad händer idag ? joo, jag ska träffa min kära vän felicia. vi har inte setts på evigheter men nu smäller dt ! =) jag sitter fortfarande i pjamas och hon ska komma om några minuter... -_-. men aja, dt kommer ordna sig. i eftermiddag ska gå och se en fotbollsmatch eftersom leo ( min lillebror) kommer vara knatte =) haha, ni vet sån där som går ut med fotbollsspelarna ! =D hihi, ååh jag älskatr när dem kommer ut. dt är så himla nuttigt. och efter det ska wendela sova hos mig ! åh, vi kommer ha det jätte mysigt, :) <33 sitta ute på taket och dricka varmchoklad m.m =D hihi, aja, ni kommer felicia snart så jag måste kila och klä på mig.
puss & kram

sommar 07

.

HÖSTLOV! jag menar dt är bara för underbart ! en hel vecka utan skola, utan läxor, utan lärare som säger " du borde skämmas katinka, du borde skämmas! " m.m föresten, fick tillbaka med NO prov idag. dt gick inte så bra TYCKTE JAG ! även om alla andra sa att dt gjorde dt. men aja shit samma. vad händer underlovet då ? själv ska jag åka till torekov med elsi på ondsdag men tills dess är jag fri ! så vill du göra något är det bara att slå en pling lixom ! =) hihi, men nu ska jag äta middag.
puss & kram

  <3

.

jag har hittat 3 tofflor som ser otroligt sköna ut ! :) alla 3 hittade jag på assesorize eller nu hur man stavar dt...
iallafall alla 3 kostar ca 150 kr/st och värkar otroligt sköna ! =D själv har jag ett par därifrån och dem är jätte härliga och har hålt jätte bra ! :) nu måste jag kila !
puss & kram

! =D


jag hittade världens sötaste strand väska! =D jag vet att dt är lite sent eftersom dt precis har varit sommar ! men man kan ju alltid andvända den sommar 09 ! :) hihih, den fans i blått & gult också ! men rosa var ju klart finast. ikväll ska ajag gå lägga mig tidigt och sova 10 timmar inatt, för att jag har en förkylning på gång och dt är typ det värsta jag vet för att höstlovet börjar imorn.... suck -_-. aja, nu ska jag äta lite prinsesstårta. haha ! ;)
puss & kram

.

hej alla söta!
nu sitter jag hemma hos lamers med isabelle och vi har just gjort med godaste amerikanska pannkakor ! everyone knows im the best at making amerikanska pannkákor asså ! =) hihi, nu står belli och lamers och passar någon jävla geléboll fram och tillbax ! haha,& nu står dem och peppar varandra och ba; go lamers go ! xD <3 haha, dem är så javla roliga. men nu ska vi gå ut och köpa godis.
puss & kram

haha, nu kommer belli dampa....

V

nu har jag precis duschat och är klar för att soova! ååh jag älskar att sova. inte behöva tänka på alla problem i livet ! haha, imorgon har vi sovmorgon. så  jävla härligt ! =) idag efter skolan gick jag opå highschool musical 3 min leo, dt var lixom min födelsedagspresent till honom ! :) hihi, den var jätte bra förutom att dt var några snorkiga små wannabe fjårtisar brevid oss. =S aja, nu ska jag krypa mer till kojs och smsa med min lilla bdv ebbi ! =D
godnatt alla söta.
puss & kram

HAHA, KOMMER NI IHÅG? <3

.

jag har just kommit hem från teatern och vet att jag MÅSTE plugga no, men jag orkar vekligen inte.... haha, kommer få alla fel men aja. jag kan ju allt xD  ! imorgon fyller min lillebrosa år = TÅRTA FFS !  hihih, i love prinsesstårta. plus att man får tröstpaket xD hihi ! idag var bara en helt okej dag i skolan. dt var uselt väder så mina uggs typ förstörden. menmen, den shiter får man ta. haha, nu måste jag gå. ska äta middag och plugga... -_- suck. 
puss & kram
 


.

okej, jag har världens huvudvärk. hela huvet dunkar.... iallafall, dagen börjar med att jag kommer försent till matten p.g.a att jag glömde packa jumpa väskan. sen när jag har cycklat halvvägs till skolan så ba: shit mina dojer. så får jag åka tbx och hämta jumpadojerna.... sen när jag kommer till skolan tillslut så har vi diagnos på matten.... suck -_- , dt gick inte alls bra. sen så rullar dagen på. jag åt hos min kära vän elsa på lunch, dt var super gott. och när vi kom tillbax så får jag reda på att vi inte ens kommer ha jumpa idag. så istället har vi lite "teori" m.m om alcohol & cigg..... haha, efter skolan var jag med ebba & pluggade men  dt blev nästan inget pluggande. mest snack. förvånad ? :O tihih, wendela skulle igentligen också vara med min hon dissade oss för ett fik på kungsholmen... hahaha, och nu sitter jag har och har sprängade huvudvärk ! bra va? men nu ska jag duscha.
puss & kram

I LOVE YOU.

<3

idag  var jag med min kompis som heter alba :) först så träffades vi på svampen och gick upp till panduro hobby & sen gick vi och kollade på skor till henne i gallerian en stund. lite senare tog vi 2:an föratt bara åka lite buss xD men sen kom vi till söder där ingen av oss hittade och då åkte vi tillbax. joo, föresten, alba visste lite halvt var vi var för där vi hoppade av låg alba zoo typ! xD iallafall, sen gick vi hen till henne och bestämde oss för att köpa lite fik på saturnus men så ville vi hellre baka , så vi bakade goda kolasnittar och drack oboy, haha. men sen var jag tvungen att gå hem. och nu sitter jag här, jag har just spelat lite giutarr hero eller vad fan dt heter. har inte spelat dt på flera månader, dt var faktiskt rätt kul ! =D haha, dt var allt för mig så länge. jag tror nog jag skriver ett inlägg till innan jag jag somnar, kanske i mellan pausen på stor i japan eller hål i väggen. ha dt bra så länge.
puss & kram

COOLASTE VARELSERNA EVER LIXOM ! =D<33

.

okej, alba behövde göra lite plugg innan vi skulle ses. så vi bestämde att träffas klockan 1 vid svampen. och sen måste jag gå till panduro hobby och sen ska vi väl käka någonstans... ") nu börjar också solen titta fram lite då och då. så dt kanske blir lite fint väder på eftermiddagen. iallafall, nu ska jag klä på mig och sen städa mitt rum... suck -_- . det ser ut som ett bombnedslag typ. aja, jag hör av mig snart igen.
 puss & kram

haha, shit jag ser ut som en chinese.... xD !

.

okej, nu sitter jag i min morgonrock och mina små ben har sån jävla träningsvärk. jag tror inte jag är gjord för såna dära tennismatcher. fy fan... men jag kunde ha varit mycket bättre för asså jag hade inte ätit någon middag för det bliv helt choka bläng i tiderna ! såå mamma ringer mig mitti tortillan och ba: klä på dig jag hämtar i om 5 !åå jag ba shit, så mitt i torillan så baa fick jag springa upp till mitt rum och byta om.... så jag fick ingen middag :( ! aja, nu shiter vi i dt. det är en ny dag med nya möjligheter, vad ska ni göra idag föresten ? själv ska jag vara med min ny funna vän alba :) som i sin tur känner ebba, och dt var så vi träffades. igenom min väligt gulliga bvd ebba ! =D idag måste jag köpa stickor & garn, eftersom jag har blivit värsta stick freaket... men sen vet jag faktiskt inte vad jag och alba ska göra... men vi kommer väll på någon rooligt ! =D haha, när jag,gusti,isabelle,erik och lamers kom till humlegården för några veckor sen för att vi ville testa den nya gungan så var det några andra små nördar där. och sen så skojade vi med dem att vi vara värsta popgruppen som hette spicegirls & guys. haha, *asgarv*. gud vad kul det var. men nu ska jag slänga i mig lite frukost, suck -_-. 
puss & kram 

leonard,gustaf typ :S,elsa,jag & staffan.. haha <3

W

nu är klockan 10 och mina små ben gör så jävla ont... dem där tennis matcherna var ingen lek. jisses vad ont jag har nu. och så hade jag inte ätit något heller så hela min mage kurrade när jag spelade.  haha, vad har ni gjort idag föresten ? själv var jag med min kära väninna wendela ! :) vi gick lite på stan, men sen blev vi för trötta i benen på vi hyrde film och gick hem till wendela och käkade godis. vi kollade på världens läskigaste wallander..... usch. jag bara ryser när jag tänker på den. sorry att jag inte har laddat upp nya bilder på ett tag men min kamera har ju pajat, men jag hoppas på att få en ny i julklapp ! =D haha, vad önskar ni er i julklapp ? nu ska jag gå och lägga mig, är hur trött som helst asså. jag somnar nästan på tangentbordet... snark -_- . sov sött allihopa.
puss & kram

jag och wendela ute på taket... <3

.


godmorgon alla söta ! vad händer idag  ? själv ska jag vara med min älskade vän ebba som jag bara lär känna bättre och bättre. hon är en riktigt ängel :) (a)  iallafall, först skulle  honäta lunch med sin mamma och mormor på stan, så hon skulle ringa mig efter det så hon :) hihi, ååh vad härligt väder... solen bara skiner in i lägenheten :) jätte härligt... aja, nu ska jag äta lite frukost! även om jag hatar att göra dt... puss & kram


g


dem här hittade jag på den  här hemsidan jag bloggade om igår :) visst är den söta ?


miso

jag hittade världens snyggaste väska från ett märke som heter MISO. någon som har hört talas om det förut ? inte jag heller . iallafall, jag kollade på väskor från vila, och så kom jag in på den här sajten som hade as snygga väskor och då hittade jag den här. och den konstar typ bara 500 kr :) <33 värsta kapet juu! =D det här inlägget kommer nog bli det sista för ikväll, för jag är as trött. men jag slänger in en bild på väskan så ni kan få se... sweet dreams.
puss & kram

.

skoola, asså när lärare säger att " om man inte är inreserad så kan man gå" asså då tror jag alla, iallafall i min klass vill ställa sig upp och gå ut. haha, seriöst. man somnar på lektionerna... snark... -_- . efter skolan var jag med mina kära vännior wendela,rita & ebba. :) först bakade vi kladdkaka och sen kollade vi på greys anatomy. men efter typ halv avsnittet så la wendela och jag oss på golvet och wendela somnade, men jag gick upp och la mig i deras soffa och somnade i några minuter.... haha, efter dt åkte jag och wendela hem, träffade ellinor och hennes kille och gick in på ica esplanad för att handla dessert till dem. sen gick jag hem och den gick hem till ellinor... och nu sitter jag här. haha, ni måste jag gå. men vi hörs.
 puss & kram

hahha, helt körd bild. kommer du ihåg katja ? :) hihi

:)

idag så var jag med min stora kompis julia :) hihi, vi var först på espresso house och drack chai latte, men sen kom det dit för många som vi kännde igen så vi gick där ifrån. xD eller hur julia ? hihih, och sen gick vi till telenor för att fixa min förbaskade jävla fucking mobil för att den har cpat  sig xD ! haha, och sen var hon tvungen att gå på sin moderna dans som jag inte förstår mig på... hihi ! :) någonting bra på tv ikväll ?
puss & kram

.

okej, men dag har varit almänt trålig. haha, förutom att jag gick på friskis och svettis med min kära vännina wendela :) hihi, jag wendela och ellinor blev erbjudna att prova av en ledare men ellinor ville inte så det fick bli jag och wendela. och det var så jävla jobbigt :) men sjukt kul . hahha, asså wendelas min när hon gjorde grejerna var ahelt otroligt rolig :) hihi, ska ni se på greys anatomy ikväll? det ska iallafall jag  :) hihi, det är sjukt bra tycker jag :) 
puss & kram så länge.

haha, den här bilden är bara för asgarvig XD , 2 år sen... tiden går så fort.

:) !

sorry att jag inte har skrivit på ett tag, har haft så mycket roligt för mig på sistone lixom ! :)
 föresten , har ni sett camp rock ? asså jag såg den härom dagen hos min kära vän ellinor, jag trodde den skulle vara shit sunkig och verkligen helt otroligt töntig. men den var faktiskt sjukt bra :) hihi, jag tror jag har blivit smsberoende föresten. XD. ialla fall, jag skulle ha tagit massor med bilder på myskvällen med tjejerna men kameran pajade 5 minuter innan dem kom. vilken jävla osis asså. aja, nu ska jag kolla på desperate housewives ! :)
puss & kram

haha, wendela för 2 år sen XD ! jag älskar dig.

min helg. <3

HELGPLANER;
FREDAG: jag sover över hos min kära vännina constance, vi hade jätte kul !
LÖRDAG:förmiddags bråk med mammsen, sedan ska jag och elsa ha lite
 tjejmys med lite andra tjejer.sova över hos elsi med petra?
SÖNDAG:har ingenting planerat under dagen, men på kvällen ska jag först på tv-inspelning & sedan ska jag på gustis lilla födelsedagsgrej. :)

vad har ni för några helgplaner ? <3

LOVE

:)


ååh, jag bara älskar ben & jerrys ! hihi, och visst ni att det är gjort av helt vanliga ämnen?

nu sitter jag här och är sjukt sugen på ben & jerrys ! :) asså det är typ det bästa som finns, i allafall.
åt middag för ett tag sen, det blev kronärtskoka med något konstigt :)
vi hade  föresten spanska prov idag, det gik inte så bra. haha, jag har redan räknat ut att jag kommer få minst 4 fel ! XD
nu måste jag gå, men vi ses.
puss & kram

.

nu sitter jag hemma hos lamers me belli :) <3 dem håller på att brottas med varann medans jag sitter och skriver ! haha, och nu puttade jag ifrån belli från stolen så nu sitter hon och typ gråter på golvet XD ! pobrecito ! :) idag har det varit en almän trålig ddag i skolan, har typ ritat hela dagen, och så har jag stickat ! ajuste, jag har glömt berätta det, jag har böörjat sticka én liten grå mössa i syslöjden, haha eftersom jag la ner raggsocksiden efter att jag hade fuckat upp det typ 3 gånger på en halv minut XD !  aja, nu ska jag,belli och lamers gå för vi måste hämta min min plånbok  som jag hade glöm på bussen ! :S jag är så jävla klanting... aja, så nu måste vi typ åka upp till sergelstorg och hämta den !! :S
hare bra så länge !
puss & kram

´haha, härlig bild som faan  !!

<3


kommer ni ihåg tjejer  ? :)

hur mår ni idag ? jag mår fint, jag är sjukt glad att jag har hittat min ipod :) den låg vid datorn XD. jag är bara för slarvig :) men jag har en andleding för det, eftersom jag har du kul hela tiden så bara lägger jag ifrån mig grejerna och glömmer bort vart jag har lagt dem lixom ;) ! jag tror jag är den slarvigaste personen i världen. ajuste jag måste verkligen pplugga frö mitt spanska prov imorn :) eftersom jag typ inte klarade av vårt läxförhör om klockan XD. dt var faktiskt ganska svårt tycker jag...vad händer i helgen, något särsklit ? jag ska på en tv inspeling som ska bli sjukt kul :) och så ska jag mysa med några tjejkompisar också ! det ska bli skoj:)ajuste, glöm inte checka in min bv´s blogg också ! :) den är sjukt bra tycker jag, haha, medans min suger balle ! ( jag vet ) =D  den heter, www.stylebybodin.blogg.se :) 
puss & kram 

<3

shit, asså jag hatar folk som lägger sig i mitt liv ! asså dem har ju ett eget, dem kan ju oroa sig för sina liv istället  ! jag får dampattack ! =/  idag vad det lite lonely eftersom inte bv. elsi var i skoolan :( och så hade vi so proov ! det gick så sjuukt dååligt -_- ! aja, jag måste bli bättre på att plugga asså. jag ska få rätt på spanska provet på torsdag!! är inte så sugen på att skriva ett långt inlägg idag. så det får bli kort. några planer inför helgen som kommer ? :) själv så ska jag sova hos coiie på fredagen tror jag. sen på lööördag så blir det mys med lite tjejkompisar :) lovar att ladda upp lite bilder från dt. <3
puss & kram


katinka & wendela<3
( jag vet att bilden är lite suddigt, men what the fuck lixom !?)


hej alla sööta :)


mondays...i hate mondays. dem är bara så jävla sega. haha, asså jag typ låg och sov på lektionen Xd snaaark... ajuste ! vi fick tbx våra matteprov idag. haha, shit vad dåligt det gick för mig. typ sääämst -_- . min ipod är borta också ! asså jag är verkligen en slarvputte. men jag hittade  faktiskt min mobil :) i syslöjdspåsen, XD . men aja, den kommer väll fram. när jag blir stor ska jag stoppa en grej på varenda lilla pryl jag har. så kommer den pipa varenda gång jag inte hittar den :) (aa) nu måste jag gå och plugga so. har so prov imorn. jag kanske aska låtsas vara sjuk :D! fan vad brilijant jag är ! så jävla högt IQ jag borde ha asså !
vi hörs sen. 
puss & kram


plugg =/

  
jag, constance & wendela hade pluggdag.
 men dt blev inte någon plugg dag
 eftersom vi bara pluggade i 10 minuter,
sen orkade vi inte  mer. XD
haha, sen gick vi ner och drack te och åt bulle
& snackade minnen. det var jätte mysigt.
puss & kram

julafton.

okej, nu är det såhär. jag räknade ut imorse  att det är bara 11 veckor och 3 dagar kvar till julafton, och då fick jag panik attack ! jag måste hinna skriva min önskelista ! för jag vet ju lixom typ exakt vad jag vill ha :) här kommer lite förslag...
 
1.datorn jag bara måste ha ! 
2.böckerna jag älskar, och dvd
 boxen som borde komma ut snart :)
3.bodybuttern från bodyshop,160 kr typ.
som jag har önskat mig forever men aldrig fått.
p.g.a att jag har typ 1000 olika bodylotions.

och mycket mer.
eftersom julen bara kommer en gång om året
måste man passa på att satsa stort.
hare bra så länge. puss & kram<3
 

VILA


jag och mammi var och shoppade i sickla köpcentrum igår, där vi kollade i en äffar som hette Vila. gud vad mycket fina grejer dem hade, speciellt väskorna. jag ville aldrig gå därifrån. det har nog blivit mitt favorit märke efter odd molly :)
den hade sjukt snygga kläder. jag ska så önska mig ett present kort där i jul !
föesten, förlåt att jag inte har skrivit på ett tag.
puss & kram

stallet!

chao! hihih, vad händer idag?  joo, jag ska med min älskade vän katja till hennes stall! dt är så himla mysigt däär. även om jag fryser ihjäl ! :) och jag tror hela tiden att jag  kommer bli sparkad av enhäst ! XD sen brukar jag alltid köpa 2 jätte gooda mackor dem gör däär. asså dem är to die or lixom :) aja, jag hör av mig kväll för nu måste jag och katja åka ! :) love

minnen!<3

ROOOOOSA! <33

           
      3 grejer, jag bara måste köpa i min favorit färg :) (a)

RSS 2.0