vet inte riktigt vad det ska hee.tet

hejhej :)
nu har jag läst ganska mycke till i min bok , jag vet att jag har sagt det här ett antal gånger men asså den är beroendeframkallande seriöst . men asså jag tycker faktiskt jag har hunnit med ganska mycket ikväll . jag har pratat med både ebba, wendela & isabelle, jag har läst i min bok , jag har bytt om till pajta och ska snart gå och lägga mig , men först ska jag plugga lite matte .eftersom jag fattar nada kosada av matten x) och det känns ju toppen eftersom vi har matteprov imorn , yippie ! haha x) jahapp, jag får väl försöka iallfall . även om jag typ kommer få omprov... haha, men men . nepp, nu blir det matte .
kyssar.

belli ! i love u .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0