flummig daaaaag

hejhej mina få underbara läsare !
ja, jag vet . jag är en väldigt dålig bloggare eftersom jag skriver så sällan . men jag försöker faktiskt förbättra mig .
 men det finns helt enkelt inte tid för bloggande ibland ! haha, aja . idag blev det en seg dag i skolan . det började med matte , vilket var helt okej eftersom mina matteskills är usla så jag satt typ bara mest där på stolen x) . haha, aja . sen
 var det so ! hmm, hur ska man förklara so... asså, det är inte så svårt eftersom man bara sitter på en stol och lyssnar på
 när vår danne pratar :) . sen var det dags för jumpa ! haha, jag och bellan estrellan som katja säger ägde på badminton
 i vår egna lilla sal . och efter jumpan bytte och ebba om inför hela samhället x) . haha, jag skojade bara . men nästan, och fråga mig inte varför x) . efter skolan var jag med julia & ebba ! vilket var väldans skoj tycket jag . jag var lite flummig i slutet men det får man räkna med om man är min tinki ! x) . haha, aja ! nepp. nu blir det plugg !
kyssar.


haha, kolla belli!
väldens sötaste connie & belli .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0