MYSIG DAG IN THE PARK .

hallojsan ! :)
idag var det skola som vanligt, det typ hände inget särskilt förutom att det kom någon kvinna som pratade om hur farligt det var att röka och sånt . gud så hemska bilder det var, asså det var nästan så att man inte ville äta lunch x) . haha, efter skolan var jag iallafall bara med elin en stund , vi kollade på mia och klara. haha, gud vad kul det är asså . men sen
 var elin tvungen att gå på dans och då hoppade jag på 42 och precis när bussen skulle gå som hoppar min kära isabelle på bussen . haha, asså det var verkligen ödet som avgjorde att vi fick en jätte mysig vårdags eftermiddag i humlan . haha , aja . hon hoppade på och jag undrade om vi skulle göra något . vi bestämde oss för att köpa varsinn wich och sätta oss ochgunga i humlan - precis som i gamla dar x) . haha, aja . det var iallafall jätte mysigt och vi tog massor med bilder. som kommer senare i inlägget =) . och nu har just kollat lite på the hills . men det var
isabelle & me .

mina skooor =) .

jag och belli .

bellan  .

belli !

en cool bild på mig tycker jag =)

haha, belli asså

me

bellis uggs & mina converse .

jag älskar dig bello .

jääte söta bild på belli .

belli sötnos .

bild på mig .

och mig och belli . <3


Kommentarer
Postat av: julia

Neej var ni i hummlan det var jag och felicia också haha love you

2009-03-20 @ 18:08:29
URL: http://juliaalamers.blogg.se/
Postat av: juliag

haha, när jag satt på bussen såg jag er i humlan c:

2009-03-21 @ 17:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0