ELIN´S

goodmorning my applepies !

jag hade bara tänkt berätta lite kort om elin´s tjejmiddag igår kväll som var hur mysig som helst :) jag ska ladda upp massor med bilder senare i inlägget =) . hihi, den var iallafall jätte mysig med många skratt och goda tortillas ! =) hihi, vi kom dit vid 7 ungefär , och då blev det lite drink , innan jag och isabelle gick till elins fick jag en enorm damp attack som isabelle kan intyga - som försökte trösta mig x) . hihi, aja . sen gick vi till elins  och där blev det som sagt en liten för drink . vilket var hur god som helst =) . sen , när alla hade kommit och öppnat presenter så satte vi oss och åt jätte goda kyckling tortillas, och efter det började vi snacka som sjutton i mun på varann om lite olika grejer . efter det så skojade vi bara runt och tog massa bilder =) . japp, det var elin´s tjejmiddag i korta drag ! hihi, nepp, nu kommer lite bilder :

wendela´s fina klänning =) .

belli & josse.

josse & olivia

elsa´s söta leende går inte att missa ! =)

haha, underbara wendela =) <3

present öppning för elin =)

elsa bri , lamers , belli & josse

ebi, ellie & wendela <3

belli, connie , rita , julia g, elin , olivia , lamers & katja =)

elsa bri , ebi, & ellie .

rita, connie , belli, elsa bri , ellie, wendela, olivia, josse, katja & elins huvud.

jag orkar inte rabbla upp alla igen. x)

haha, ellie, jag , olivia, lamers, belli, connie & rita.

ebi & wendela <33


HOPE YOU ENJOYED

SORRY, FÖR ATT TEXTEN BLEV SÅ STOR. NÅGOT KONSTIGT HÄNDE MIN DATOR X)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0