shoppingdags-del 40

okej, idag fick jag lite  ångest över att bokrean snart skulle vara slutöverallt och att då mina älskade twilightböcker
 skulle vara borta föralltid . jag blev typ helt förtvivlad så jag gick direkt in på åhlens hemsida och skulle se när deras bokrea slutade , och jag blev jätte ledsen för det stog att den slutade igår . jag blev helt förtvivlad och trodde att jag adrig skulle få äga 2 av dem 4 twilight böckerna . haha, ni skulle ha sett mig. men jag hade inte gett upp hoppet än eftersom jag ville gå ner till åhlens först och kolla om det stämde . och det gjorde de inte ! mina twilight böcker fanns kvar och jag blev ÖVERLYCKLIG ! haha, så jag köpte dem 2 första för bara 158 kr . fattar ni ? mina 2 favorit böcker för only 158 kr ! herregud . aja , nu är dem iallafall inköpte så nu har jag inte panik som det länge ! =) hihih !


79 kr /st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0