shoppingdags-del 34

vad är det som drar oss till märkes mobiler ? japp, jag tror alla vet svaret på det - märket . bara för att det kanske står till exempel gucci på skärmen är den sjukt snygg . inte sant ? aja , jag är iallafall en av dem som är en magnet till dem där mobilerna . även om jag aldrig har haft en . den första jag verkligen ville ha var den guldiga dolce & gabbanan - som jag fortfarande vill ha, även om jag tror den han slutats säljas . haha, och den senaste favoriten har varit den nya prada mobilen som påminner mig om gossip girl . jag tycker iallafall mobilerna är riktigt snygga , det kanske är på grund av att det just står gucci som skärmen .
 men vem bryr sig igentligen ? så länge dem är snygga .

Kommentarer
Postat av: katja

aaaaaaaaaah , ja vill också ha den dära praaaaadan hahah x)

2009-03-09 @ 22:03:41
URL: http://katjakatja.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej så är det verkligen inte, man kanske gillar modellen. alla kanske inte är märkesfixerade. ericsson eller prada, who gives a shit - det beror på vilken som är snyggast...

hihi, menade inte att vara otrevlig.

kram

2009-03-10 @ 20:01:27
URL: http://twoinstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0