shopaholics bekännelser.

jahapp ! nu är jag hemma från en shopaholics bekännelser . herregud vad jag skattade , den där filmen var verkligen min humor asså! haha, den var verkligen helt underbart rolig ! man fick ta hur många gratis glamour som helst så jag
 tog "några" till mina kompisar x) . hehe, aja . det är en film jag verkligen kan rekomendera asså ! haha, den var hur härlig som helst att se på . :) hihi, nepp. nu har jag iallafall just ätit en stor skål med fruktsallad ( känner mig faktiskt väldigt nyttig (!) ) haha, och har pratat med ebba i telefon en stund . assså, jag är lite orolig för jag är inte säker på vi har no förhör imorn eller på ondsdag... aja . röriga katinka . som vanligt x)  . haha, nepp. nu blir det antingen pluggning eller
mer läsning av twilight . det enda jag faktiskt har till försvar av att jag läser den boken som ett freak är att den är sjukt beroendeframkallande . vilket jag tror alla som har läst twilight serien kan intyga - eller hur ? aja .
kyssar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0