junkfood´s

chao bella mi señoras !
nu är jag hemma från connie och håller på att städa mitt rum , vilket också betyder att det här är en snabbis . men jag hade bara tänkt visa dem 2 t-shirtarna från junkfood som jag fick av mollie när hon var här . :) hihi, nepp. nu måste jag fortsätta läsa vår svenska - bok som alla säger  är jätte bra . men jag är lixom på sida 80 och tycker fortfarande den är ap-tråkigt . jag tror twilight är lite mer min grej om man säger det så x) . haha, nepp. nu måste jag återgå till läsningen .
kyssar.


fina va ?

ni som inte redan har fattat det så är blow pop & sour patch två amerikanska godis sorter .
haha, fattar ni då varför märket heter junkfood ?

Kommentarer
Postat av: Elin

japp tink, twilight e din grej!

2009-03-15 @ 20:30:25
URL: http://littleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0