igår:):):):)

goodmoning sunshines !
jahapp, igår var det en väldigt trevlig kväll :). det började med att jag var med ebba efter skolan :) . kan ni gissa vad vi gjorde ? (a) haha, vi kollade såklart på twilight ( igen ) och sen när vi hade "tröttnat" på det, okej . man kan ALDRIG tröttna på twilight . men ni fattar vad jag menar . så gick vi in på datorn och kollade på lite twilight klipp på youtube x) . haha . aja ,efter ett tag kom wendela ! :) och vi gjorde iorning lite dip och sånt och satt och snackade vilket var väldigt mysigt . men sen kände vi för att få lite frisk luft så vi gick ut en sväng :) . haha, nätr vi kom tillbaka in igen efter snöovädret så chillade vi bara lite innan jag nästan typ stog på knä och bad att vi skulle göra lite míddag eftersom jag var ursvulten x) . haha ,aja . sen gjorde vi det :) . och sen blev det let´s dance ! :)
kyssar .
'
vår tacos middag :)

Kommentarer
Postat av: constance

det är inte alls härmigt dig. Det är helt andra byxor, och jag vill också ha dem. sååå..nixie pixie !

2009-03-28 @ 10:55:59
URL: http://conne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0