hemma .

jahapp ! då var man 13 ! haha, nee :) jag tycker faktiskt det är jätte skönt :) . äntligen kan ingen komma och säga " ajuste, du är ju bara 12 " . nejnej, inget mer sådant här inte ! nix ! haha :) aja, bara så ni vet så har jag haft det jätte bra i alperna :) . jag lärde mig bland annat att åka skidor - igen :) . haha, men men ! idag har min födelsedag firats igenom att sitta på ett flygplan "/ - kul va ? haha, men men ! och lite senare var jag, wendela, katja, lamers och isabelle och fikade på muffin bakery :) . men sen var lamers tvungen att gå och sen fortdsatte jag, wendela, katja & belli :) . haha, tack snälla  katja , isabelle och connie för presenter :) av connie fick jag ett jätte fint peace armband och av katja och isabelle fick jag en liten grej man stoppar på tröjan ( vet inte vad det heter ) som det stog : leg. spyskfall på . tack så mycket tjejer x) . och sen fick jag några konstiga piller som gjorde att man glömde bort saker ! x) haha, nepp. nu ska jag sooooooova !
pussar.
p.s jag ska ladda upp bilder senare !

Kommentarer
Postat av: julia

Haha juste glömde du något av de där pillerna? ringde dej men du svarade inte

puss älskar dej!

2009-03-07 @ 22:18:47
URL: http://juliaalamers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0