hallon & maräng tårta

godmorgon godmorgon !
nu har jag just öppnat mina presenter och käkat hallon- maräng tårta från gateau som är jätte gooooooood =) . jag fick  bland annat mina älskade, efterlängtade converse :) jag tror ni vet vilka jag snackar om, pengar , en tubkjol
 och sen t-shirt som passar till av pica , moringa body butter av leo , ett par stövlar från marzio av pappa, dream matte mouse, pengar av mormor , present kort på hm och lite sånt :) . jajamensan , men jag väntar på lite  fler presenter av min farmor & farfar och min gudfar =) . japp, det är så det ligger till :) . jag lovar att ladda upp lite bilder på vad jag har fått lite senare . idag ska jag jobba - vilket jag verkligen inte har lust med eftersom jag är hur trött som helst . men men , you got to do what you got to do . hahahha :) nepp, nu ska jag klä på mig och äta frukost . hör av mig senare !
kyssar.

bilder från alperna :

jag tog en liten bild från planet :) .

vi var lite uttråkade på bilresan...

på väg till affären  =)  .

det snöade som sjutton!

dagen  efter var det världens djupsnö - det blev ett åk. och det gick inte så snabbt.

mamma ramlade - så snön gick typ upp till typ axlarna .

alperna

jag i skidbacken :) .

pica & leo .

alperna

jahapp, det fick räcka med bilder för det här inlägget !

Kommentarer
Postat av: constance

åh jag älskar den där ilden på pica och leo med klarblå himmel och bergen i bakrunden! =)<3

2009-03-08 @ 11:24:45
URL: http://conne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0