en dålig dag helt enkelt .

tjena tjena !
nu har jag kommit hem från teatern och en lungt full packad dag . tyvärr är den inte över än eftersom jag måste sätta
 mig med 2 ton tunga böcker och plugga både no & So . suck . aja , idag var det ganska segt i skolan , som vanligt kan man säga . sedan blev det tennis för min del, och vi hade en vikarie idag som typ var gaaaay . han var verkligen gay-aktig iallafall . haha, aja . efter det blev det teater . som verkligen gjorde mig på dåligt humör idag eftersom fernando typ hatar mig mest på hela jordklotet känns det som . aja , sånt är livet .nepp, nu blir det plugg . laddar upp massa pix senare föresten !
kyssar.


haha, wendela & conne .


Kommentarer
Postat av: constance

katinka du är så jävla död!

2009-03-17 @ 20:33:36
URL: http://conne.blogg.se/
Postat av: w

iiiiiiiiiinttttttttteee okej kattinka, seröst. jag ska döda dig och du ska ta bort en bilden nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-18 @ 15:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0