dagen så gått .

tjena tjena !
nu är jag hemma från isabelles place . idag har det varit en allmänt seeg dag i skolan. förutom att vi skippade svenskan och alla blev ÖVERLYCKLIGA. haha, aja . efter skolan var jag med min kära isabelle och lamers .vi körde världens roligaste spel och åt doughnuts . =) hihih, men sen var lamers tvungen att gå och då fortsatte jag och belli köra lite =) . sen var det dags för mat... hmm . haha , jag vet inte riktigt vad belli tänkte på när hon började ta fram en kastrull, mjölk , smör & mjöl . haha, man vet ju aldrig vad som pågår i det där lilla huvudet x) . haha, sen började hon sätta igång .jag var vrålhungrig och såg bara en enda stor gegga i kastrullen så jag blev jätte sur x) . haha, stackars belli . aja, när vi båda äntligen hade smakat ( efter många protester från min sida ) så bestämde vi oss för att det fick bli pasta med avokado . sen kom hennes mamma hem och började steka lite wok till vår pasta! hur gulligt som helst . och sen råkade jag klicka ner vårt spel som vi spelat på hela eftermiddag och då tror jag belli blev lite sur och då fick jag världens dåligaste samvete . och sen gick jag hem ... haha, japp. det var dagen det . laddar upp lite bilder i nästa inlägg !

kyssar.

hihi, jag var tvungen .

Kommentarer
Postat av: constance

vilka ? :)

2009-03-19 @ 20:20:21
URL: http://conne.blogg.se/
Postat av: TINKI

jag och wendela ! <33

2009-03-20 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0