=D

tjeeeeeeeeeeeenare allihopa !
jag är på strålade humör idag :) ! hihi, vi slutade vid 20 i 2 och då gick jag, ebba och ellie till fältan för jag var tvungen att köpa lite grejer :) . lite senare gick jag och ebba hem till ebba - för ellie var tvungen att gå hem. vi bakade spanska muffins för att fjäska lite för julio imorn x) , hahahahah =) och sen var vi tvugna att göra vår spanska läxa - haha, för mig gick det jätte dåligt medans ebba var as bra x) . haha, jag fattar verkligen naaaaaaaada av hennes dator asså x) . sen blev det middag , typ hummer tortelini eller något sånt :) det var iallafall jätte gott, och sen så satte jag och ebba oss framför twilight med jelly beans och tittade , men sen var jag tvungen att gå när jakten började x)  .haha, jappp. det är
väll det som har hänt idag . vi hade värsta seriösa snackat med julio & sören på mentorstiden :S . haha, men men .
nepp, nu ska jag fortsätta läsa "så länge vi båda andas" som jag köpte idag . gaaaaaaah, seriöst . den är beroende framkallande ffs !
kyssar.


edward cullen.<333333

Kommentarer
Postat av: Elin

gaaah!!! dreggel

2009-03-12 @ 16:28:04
URL: http://littleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0