boda borg är...

godmorgon modmorgon !
nu sitter jag i sängen hemma hos elin och passar på att skriva ett litet godmorgon inlägg medans elin ligger och snoooooozar brevid mig . okej, hon sover inte direkt men asså nästan x) haha. aja , dagens planer är åka till boda borg med några kompisar :) det ska bli så himla kul ! dem som inte vet vad boda borg är: boda borg är ungefär som fångarna på fortet :)  . haha, en bra och kort förklaring ! x) haha, aja . nepp, nu blir elin lite sur eftersom hon ligger brevid mig och har just vaknat av att jag klickade så mycket på hennes dator . haha .
kyssar.

Kommentarer
Postat av: sarah

ligger inte boda borg på gotland :O <3

2009-03-29 @ 16:01:30
URL: http://sarahjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0