blä-ig dag asså !?

hejhej :)
idag var en väldigt seg dag i skolan känner jag "/ . haha, men jag klarade mig igenom den även om jag hade världens största skavsår på båda mina hälar... haha x) plus att jag och ebi bjöd på våra muffins . 2 stycken var tvunga att gå på toa för att dricka , haha. jag lovar att dem spottade ut den då . x) men men , och jag tror bara julio sa att dem var goda för att vara trevlig eller något x) . men men , efter skolan var jag med elsa, vi gick först till gallerian för att elsa skulle byta en klänning på top shop , och sen gick vi hem till elsa och såg twilight . jag kan verkligen inte få nog av den x) , gah. det är så underbar . vänta bara tills den kommer på film , då blir det twilight marathon 24/7 ska ni veta x) . haha, nepp. nu ska jag äta middag !
 kyssar.


alperna =) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0