bankosita kort ! x)

hejhej !
nu har jag just varit på åhlens och bytt min dream matte
 mouse jag fick i födelsedagspresent till en annan nyans ;)
 . jag bytte från typ sand till golden eller något =) . haha, japp.
 idag har jag varit med wendela & ebba en liten stund, vi
 började kolla lite på american pie - beta house men
 sen var jag tvungen att gå för jag var tvungen att möte upp
 mammsen och pappsen för att öppna ett bankkonto
 ! wihoo ! äntligen säger jag bara . jahapp, den här veckan
 har man ju typ tusen läxor och jag vet inte en ända !
det känns ju toppen - eller hur ? x) haha , men men . 
jag får väll klura ut det på något sätt iallfall ! men men ,
 förlåt att det inte blev något shoppingdags- del 34 igår .
 men det får bli idag istället !
kyssar.


shrek och fiona .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0