URSH

hej mina bloggläsare :)
nu sitter jag här, 3 timmar och 20 minuter senare och har bara skrivit 375 ord på mitt hemprov, lyckat va? herregud. jag vet inte hur jag kommer klara det här . asså jag har verkligen en full packad vecka: 
MÅNDAG:
MATTEPROV
VARA MED EBBA

TISDAG:
SO REDOVISNING ( flyttad till tors.)
PLUGGA TILL SO REDOVISING.
GÖRA SO HEMPROV

ONDSDAG:
PLUGGA SOM SJUTTON!
GÖRA MATTESTENCIL

TORSDAG:
SPANSKA PROV
HEMPROV SKA LÄMNAS IN.
REDOVISING I SO

FREDAG:
OMPROV I MATTEN
ENGELSKALÄXA x 2
STUDENTMOTTAGNING
PACKA TILL KATJAS LAND
ÅKA TILL KATTENS LAND =D

woooopsie, när jag såg alla grejer jag måste göra den här veckan så kom jag på att jag ligger lite efter :S ! bläääääääääääääääääääääääääää säger jag bara.
aja, nepp. nu ska jag äta middag .det blir lite sent men aja .
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0