tft

godmorgon bloggen. ja, jag vet .
jag har vaknat tidigt idag . men det var faktiskt för att jag råkade inte dra ner persiennerna igår kväll. så det blev just hos mig vid 5 typ ! haha, klantiga jag . på tisdag får jag in en tandställnig . seriöst . gud vilket idiot jag kommer se ut i den asså ... ursch. det kommer verkligen inte se bra ut på mig . så det är inget illa mot någon annan som har tandställning att ni ser ut som idioter lixom. asså det tar två timmar att stoppa in den. fattar ni !?  TVÅ FUCKING TIMMAR !? ååh, gud som jag kommer lida. jag tycker verkligen synd om mig själv ;) ! haha. aja , nepp. nu ska jag gå till sleven och köpa lite stuff. vi har nada hemma så jag ska bland annat gå och köpa lite te, juice och grejer =) !
puss!

ursh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0