tandställningen är på, & i am ready to rumble.

jahapp. då var den inne . och jag tror inte ni fattar hur deppig jag är . den här jävligt fula grejen ska sitta inne på 2 ÅR ! FATTAR NI ? HERREGUD . JAG DÖÖÖÖÖÖÖR. den är så sjukt ful på mina tänder. plus att den har börjat värka. estupendo ! asså stackars mig . det är inte ofta jag tycker synd om mig själv, men nu. ojojoj, nu tycker jag verkligen det . aja, jag vet att jag kommer vara så jävla glas när den kommer ut . kanske lika glad som man är när man tar studenten ? ;) okej, det kanske var lite att överdriva... men jag kommer vara så jävla glad ! =) hihi. nepp, nu ska jag kila iväg för att jobba . ja , jag tjänar egna pengar ! visst är det toppen ? =) hihi.aja, nej . mitt liv är ändå ganska s¨å bra . så en tandställning kommer inte sjunka min båt. elr nu hur man säger :P ! puss !

Kommentarer
Postat av: ellinor

sötis :)

2009-06-23 @ 11:56:22
URL: http://ryyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0