so-arbete

hejhej :)
nu sitter jag på min säng i min´nya blåa mjukis dress och pluggar so. eller jaa. asså jag puggar inte så mycket utan jag är mest inne på fb. men jag har faktiskt blivit klar med min so fråga till grupparbete så då är det överstökat iallafall . efter skolan så gick wendela, ellinor, conne & jag´hem till conne och pluggade so . haha, ni ska få se jätte roliga bilder sen för jag och ellinor hade ingenting att göra medans c & w satt på datorn ;) ! nepp, NU MÅSTE JAG BÖRJA BLUGGA SO OM JAG INTE VILL FÅ IG I ÅTTAN. vilket jag lungt kommer få i matte eftersom vi fick tillbaka våra matteprov idag. 27,5/40 hahahahahaha, det är ett skämt för mig. hur kan jag ha fått så dåligt. jag började faktiskt tro att jag var bra på matte efter mina 2 40/40 matteprov  . men nej, nej. :( aja . nepp, nu blir det so.
puss !

haha, vad var det jag sa ?! hahahahahahah ! 

nu börjar dem slappna av lite... hahahahahahah ! 

 
*asgarv*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0