skolavslutning

godmorgon allihopa! :)
nu ligger jag i sängen, vaknade för ett tag sen av min satans väckaklocka för att jag trodde jag skulle börja jobba vid 9, men sen kollade jag mina sms och då stod det att jag kunde komma in min vanliga tid istället- 12. jag suckade
 verkligen och försökte somna om . men det gick inte så värst. jaja, nu sitter jag iallafall här. igår kväll var det jätte mysigt . efter skolavslutning med en massa "puss,puss hejdå","men guuuuuuuuuuuuuud vad jag kommer sakna dig"
& bla bla bla så gick wendela, ebba, ellinor & jag hem till ellinor och kollade lite på film och gjorde mellis. det slutade med att ingen kollade på filmen utan alla bara satt och gjorde massa smågrejer lixom ... haha, sen var det dags för wendela, ebba & mig att dra vidare till sabai soong där vi hade bokat bord för kvällen . jag tog en chicken i a basket,
 och lika så ebba. :) och wendela tog kyckling med cashewnötter tror jag. vi hade det jätte kul iallafall & jag har bilder att lägga upp senare . aja, sen skulle wendela till gabriell typ, och då gick jag & ebba hem till ebba där vi snackade och hade det mysigt. ;) . och vid halv 1o gick jag hem ! =D självklart spöregnade det hela dagen också, en nice lite touch sådär ;) ! haha. puss !

VÄRLDENS SÖTASTE ISABELLE BERGMAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0