ölhjälm

nu sitter jag i morgonrock framför datorn igen. vet inte varför man blir så dragen till datorn faktiskt.  haha, aja . nu har jag duschat och är jätte törstig . men jag orkar bara inte gå ner och hämta något att dricka . x) jag tror faktiskt jag ska köpa mig en ölhjälm som det heter. så så fort jag är törstig så har jag alltid den finfina hjälmen på huvudet så att jag inte måste gå och hämta något att dricka. smart va ? haha, iof är den sjukt ful så jag skulle nog inte våga sätt på mig den så den skulle nog ruttna på vinden. men jag menar, det är ju en bra-att-ha pryl lixom, så why not ? x) haha, aja . nej men gud vad jag känner mig lat. vadå, det är typ 40 meter till köket. nej men ursh vad lat jag är . jag lovar att det kommer sluta med att jag kommer dö som den gamla mannen i england som inte ville slänge någonting . så hela hans hem var fullt av gamla prylar  ochså hade han byggt gångar så att han skulle komma fram till toaletten och köket och sånt. hemskt va ? och så dog han igenom att han skulle till köket. men sen så hittade han inte dit bland allt sitt skräp så att han dog.  gud , jag ryser . haha, jag lovar att det kommer bli så . aja, nepp, nu blev det här inlägget alldeless för långt. men aja , jag lovar att inte skriva så långe inlägg i framtiden. haha. puss !
 Ölhjälm

Kommentarer
Postat av: constance

va , är det sant! fan vad hemskt...haha!!

2009-06-11 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0