jag kan inte sooooova...

jag kan inte sova och jag har ingen jävla aning varför . jag var uppe till typ halv 6 imorse, jag har sen jobbat hela dagen, sen kommer jag hem och bråkar med lillebrorsan och det borde igentligen göra så att man blir helt slut . men det är verkligen inte så . jag har pigg som en fågel! :D det är iof ganska jobbigt för ajg vet att jag kommer sova som en stock imorgon bitti men sen vid 10 ska jag gå ut och ta en morgonpromenad med ebbi vid 10 :) jajamensan ! ;) haha, aja . nu kikar jag runt på lite olika bloggar, är inne på fb och sånt. har verkligen inte haft något annan för mig ikväll. typ kollat på tv och slappat, så himla härligt att bara få koppla av utan att behöva snacka med någon i typ 3 timmar . haha, aja . nepp, detta inlägg avslutas med en sjuuuuuuuukt snygg blid på mig & belli x) !
puss!


och svaret är ja, det är kolasnören. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0