;););)

tjena bloggen ! :)
yes ! jag är så himla glad  ! jag har fått indernet på landet ! jippie lippie ! haha, okej . det där var lite weird. men aja . iag har jag jobbat, hämtat massa grejer i våningen, packat till isabelles båt (!) och lämnat present till ebba :) det var jätte kul att se att hon blev så glad =) ! aja, plus att jag fick jäätte mycket bullar med mig hem från jobbet ! wiihooo ! imorn ska jag på isabelles båt! det ska bli så hmla kul . men jag tycker verkligen synd om katja som ringde mig idag och sa att hon inte kunde följa med för att hon hade en spricka i knäet  & stukat tån. STACKARN. så hon kan knappt gå så hon kan inte följa med . buuuäääää ! jag  vill att katja följer med med !? aja .  nu blev det som det blev.... :( . men nu ska jag kolla på sommarkrysset !
puss !

p.s återkommer om en vecka med bloggandet. för den här veckan ska jag ut med isabelles båt =D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0