=)

godmorgon mina vänner :) !
nu ligger jag i sängen och lyssnar på en låt
 som är en av låtarna när man renoverar och
 grejer på sims. asså jag skulle söka
 på en annan låt oms inte fanns och få
 kom den här upp. och det var den ! ja ba,
 wow. haha, idag har jag faktiskt inga
 speciella planer . jag åker ut till landet vid
 4 och innan det ska jag äta lite lunch
 med alba & ebba på vapiano blir
 det nog =)  det ska bli skoj. eller
 asså landet kommer inte bli så skoj
men aja . sen imorn ska vi ut till en
 familj och jag kommer typ sitta och smsa
 heeeeeela tiden för att jag kommer ha så
 tråkigt . fick inte med mig någon ut till landet
 så det blir bara jag och leo där . men leo
ju dessvärre några aoch vara med (?) .
 damp. aja . nepp, nu funderar jag på att somna om ....
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0