ebbas place.

godkväll mina 5 bloggläsare !
ja, min älskade vän
ellinor har en blogg jag vill gärna att ni kikar in den för hon blir så himlans stolt när hon får mkt besökare och det är verkligen gulligt att se när hon blir glad :) hihi!:) jahapp, idag har jag varit med min älskade vän ebba . jaaa, vad har vi gjort igentligen ? vi började med att plugga lite, ( med betoning på lite alltå ) men sen orkade vi inte det så vi gick och hämta ruffen :) senare så satt vi på ebbas terass :) sedan blev det käk och sen satte vi oss där igen . hela meningen med att vi skulle göra någonting idag var för att plugga . och ni förstod ju hur mkt blugg det blev , eller hur ?
 haha, nepp. nu måste jag börja med so:n ! annars dör jag.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0