dricke te & är inne på datorn.

hello my lovely blog-readers!:)
just nu sitter jag i min soffa men en tor kopp te och är inne lite på datorn :) . jag har just ätit middag, wrap från hallen. mums! haha, aja . det är bara jag och pica som är hemma, resten av familjen är på någon klass grej för leo typ. senare ikväll drar jag till whiteroom och när jag har tröttnat på de drar jag vidare till laroy . hahahahahahahahahahahahahahahahaha, förlåt . jag hade vara sån lust . nej , men senare ska jag till conne och hämta min väska jag lämnade där med alla min jävla skolböcker i . jag kommer inte vara förvånad om jag kommer hem med diskbråck. så tung är den. det kan jag lova . asså det är lite läskigt  vad mycket skit man har sammlat på sig under skolåret . men aja , nepp. nu ska jag fortsätta dricka te och vara inne på datorn.
puss !


i love ebba & wendela .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0