dåligt bloggande.

tjena tjena !
sorr y att jag inte har bloggat på ett tag . men asså mitt internet har varit helt paj typ så jag har inte kunnat blogga ;) ! aja, dem senaste dagarna har varit bra :) ! vi har lixom bara tagit det lungt . måndag var det klassens dag. det var faktiskt rätt kul :) jag, Ebba, Wendela & Ellie grillade på plats. det var jätte mysigt :) det var lite krångligt . men det gick utmärkt senare :)  tisdag var en sjukt onödig dag i skolan enligt mig... vi började 10 med att typ inte göar någonting. senare var det en jätte lång håltimme för att senare göra en utvärdering som tog 10 minuter :S. jag vet, sjuktonödigt. aja, igår-ondsdag var det omtanke dag. asså jag orkar inte ens förklara den där dagen. den var väldgt onödig en också. och sen har vi idag. började 10 0ch slutade 11. bra va ? ja, ni kanske kan gissa er till vad jag hade tänkt säga- sjukt onödig dag den också . det ändå vi skulle göra var lixom att städa våra skåp :S ! haha. aja, det här blev ett ´ganska långt inlägg . ledsen för det . men just nu sitter och kollar på the hills :) det är ett gammalt avsnitt men skit samma. 
puss !

 
jag på kattens land :)
i love this picture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0