dagen ;) !

halloj bloggen !
jag kom nyss hem från en trevlig efter middag med mina underbara vänner Wendela & Ebba :) . när jag kom ( ungefär 45 minuter sen. ack,ack. gud vilket tidsoptimist du är katinka...) så fick jag 4 doughnuts av ebba, jag blev genast på strålande humör. jaa, alltså som ni kanske märker är jag helt craaaaazy i doughnuts :) ! haha, aja . sen blev det scones-dags ! dem blev faktiskt übergoda men dem är väldigt mättande . gud alltså ! aja , sen blev det  hsm från östermalms skolan . hahahahahahahaha, det var väldigt intressant. nej , men det var faktiskt väldigt gulliga =) ! haha, aja. nepp,
snart ska vi iväg till våra vänner och äta middag. :) vad ska jag ha på mig då ? asså min outfit ändrades när solen gick i moln när jag just hade klivit ut ur dörren så jag vände på klacken och gick in igen och bytte om. alltså var DD såhär:


kofta från flash,
t:n från gina tricot &
vita jeans från gap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0