dagen som gått.

jahapp, vad ska jag säga ? det har varit svarta moln på himeln i 2 dygn nu. suck, jag börjar faktiskt tröttna på det gråa ! JAG VILL HA SOL FFS ! DAMP. aja, idag har jag varit med ebba :) vi träffades på fältan 30 minuter efter sagd tid eftersom jag somnade x) ! haha, aja . hon försökte hitta böcker att läsa undet sommar, och när jag hittade några så ville hon inte läsa baksidan. haha, jag ba nehe. då skiter vi i det då . så vi gick vidare till bikbok. vi gick runt lite i fältan tills vi kom på att det inte fanns något mer att göra här så vi gick jag köpte blommor till ebbas mormor som fyller år ! GRATTIS MORMOR! =D iaf, när vå kom hem till ebba så snackade vi en stund med hennes pappa och efter det så kollade på bröllops duellen. en film jag aldrig verkar kunna tröttna på . asså den är så sjukt rolig ! och nu är jag hemma :) !
puss !



sashas land:) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0