har ni märkt klockan ?

hello !
nu har äntligen fått klockan att funka efter mycket omständigheter och med hjälp av mina kära vän katten fixade vi den äntligen :) jag älskar att det ser ut som om den är ritad , jag tycker det är jätte gulligt ;) . thaha, nu har jag iallafall kollat klart på lets dance :) . haha, jag har typ aldrig gillat lets dance men jag har börjat gilla det mer och mer nu eftersom det är ganska många unga deltagare med :) förut var det ju bara massa gamla gubbar och tanter som var med som man inte kände igen från någonstans, men nu får man se lite välbekanta ansikten vill jag lova ;D. thaha, jaapp. nu är jag iallafall klar för att krypa ner i kojsen :) imorgon bitti ska jag verkligen sova ut hade jag tänkt. haha, men nu ska jag faktiskt borsta tänderna :) skriver ett inlägg lite senare ;).
puss & kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0