hemma från landet.

hejhej !
nu är jag tillbaka i stan igen, från en ganska mysig helg på landet :) haha, vi gjorde klart ett 1000 bitars pussel som var jätte svårt, thaha. jaa, på landet har det väll inte hänt så mycket tror jag. det var typ 20 minus där ue kändes det som ;) så jag satt typ framför brasan hela tiden :) aja, imorgon har jag faktiskt inga planer, men jag måste gå ut och göra ngt dem sista dagarna på jullovet :) för snart börjar ju skolan igen... suck. ajuste, på landet gjorde jag och leo världens coolaste islykta som vi stoppade en marschall i sen, det blev jätte coolt :) men nu tror jag csi har buffrat klart så nu ska jag gå och titta med pica på csi :) 
puss & kram så länge. 
 
landet :) 

vår islykta. 

vårt pussel vi äntligen gjorde klart :)
                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0