tips.

                                         


okej, här kommer ett till tips :) jag fick den här ov min lillebror i julklapp och den är jätte bra ! den heter loreal glam bronze minerals och är helt gjord på mineraler. okej, inte kanske "helt"gjord på mineraler men nästan iallafall ;D thaha. och den ger verkligen färg. men man får akta så man inte köper "brunette" om man är blodin för då kan det sluta med att det ser ut som om du har varit i egypten i en vecka medans restan av kroppen är vit ;) det är väl inte så snyggt eller ? aja, dnen tycker jag iallafall är riktigt bra, men jag vet inte ritktigt hur mycket den kostar eftersom jag fick den i julklapp :) thaha, men det var iallafall ett tips från mig ! :)
puss & kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0