!

halloj halloj! =)
idag har jag varit med isabelle &  vi har kollat på fullt hus 2 och pluggat, vi hade det riktigt mysigt :) så nu är jag klar med alla mina läxor till imorn, förutom engelska som jag typ har gjort halva av. men det andra tar typ bara 2 millisekunder :D . tahah, och sen ska jag skriva om det jag skrev på spanskan idag . eftersom man typ inte ser vard det står. och sen är jag klar med allt ;) . thaha, iallafall. vid 6 tiden gick jag från isabelle och nu är jag hemma och ska snart äta lite middag med pica :) vi är ensamma hemma så vi kollar på på csi miami :) . thaha, men nu ska jag äta pesto pasta =D !
men jag skriver ju såklart lite inlägg lite senare ;)
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0