godmorgon

godmorgon på er :)
ååh, du är det så himla fint ute på torget. allting är vitt och härligt =) alla träden är vita och alla tak är snötäkta :) så himla härligt (a) thaha, aja iallafall. inga planer för dagen har jag iallafall, jag vet faktiskt inte om jag bara ska slappa eller ringa någon :) aja , jag är iallafall jätte sugen på att gå på bio idag iallafall, det kanske får bli twilight för andra gången ? aja, vi får se :) nu har jag just ätit världens godaste frukost :) crossionts eller nu hur man stavar det. som pappa har gjort med både choklad inuti och vanliga, och min favorite juice . godmorgon ananas apelsin, asså ni måste prova den, den är verkligen sjukt god =) thaha, och medans jag gjorde det så kollade jag pica på csi ;) haha, förvånad ? x) haha, aja. här kommer iallafall lite bilder från igår =)
puss & kram så länge.

från imorse, man ser inte riktigt hur vitt det är men nästan ! x)

fika på espresso house :)

ahahahahaha, vi var lite inne i känslosången xD

dem hade jätte coola provrum på monki (a)

haha, lite svårt att förklara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0