Utkast: godmorgon godmorgon ...

godmorgon godmorgon :)
fet är 2009 ! ååååh vad glad jag är, men  ändå lite ledsen för att det är 2009. aja, igårkväll så mötte vi upp wendelas pappa och wendelas lillebror och strands för att gå och kolla på förverkerier på en takterass i gamla stan, wendela valde att gå ner till strandvägen med ellinor stället för att följa med oss tyvärr, så min nyårsafton var inte särskilt kul. men, men. mattias hade med jätte coola, det såg ut som påsar som man tände eld på där nere, så flög dem upp i luften, aa det var jätte fint iallafall :) men det var lite synd, för vid midnatt så var det helt sjukt många som skickade sms så hela telefon systemet typ blev konstigt. så jag kunde tydligen bara skicka till vissa "/ det var jätte konstigt iallafall,ååh jag är lite ledsen att medela att jag inte kan skriva några inlägg tills på lördag igen. för vi kommer vara på landet oc hdär har inte vi någon internet uppkoppling, suck. "/ men jag skriver ju ett inlägg så fort jag kommer inte till stan igen :) jag hatar verkligen landet, men men. föresten, det här är ju det första inlägget 2009 ju :) det måste vi ju fira :D thaha, men nu ska jag käka lite frulle ;)
puss & kram
p.s jag kan lägga upp lite bilder på nyårs afton om nu vill :)

jag och pica :)

fyverkerier :)

peace and love ;)


ett till fyverkeri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0