sorry "/

hejhej !
förlåt att jag inte har skrivit tidigare idag, men jag har inte orkat. taha, jag trodde jag hade publicerat ett godmorgon inlägg men det hade jag tydligen inte, utan jag hade skrivit det men sen tryckte jag aldrig på "publicera" knappen, haha. ganska klantigt om jag får säga det själv. jaa, idag har bara varit en till slappdag helt enkelt . det var meningen att jag skulle träffa ebba och wendela , men dem vaknade typ först vid 2 sa dem och då skulle inte vi hinna träffas typ. men jag och wendela ska ses imorn och åka skridskor och vi ska tvinga ebba att följa med :D taha, aa. det är väll morgondagens planer tror jag :) gud vad jag är sugen på sabai song mat ikväll asså, men vi ska äta pappas ceasarsallad ikväll så det går inte "/ haha, aja. men nu ska jag gå och städa upp i mitt rum för det ser ut som ett bombnedslag x) . thaha.
puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0