tillbaka !

hejhej :)
förlåt att jag inte har skrivit tidigare idag men jag har helt enkelt inte hunnit "/ . dagens började med att jag vaknade av mitt alarm på mobilen men lyckades såklat somna om ;) . thaha, och vid ungefär 20 över 10 gick jag från isabelle =) . då halvsov typ katja och isabelle fortfarande :) . sen kom jag hem och duschade. och sen gick jag iväg och jobbade :) rolig dag va ? och nu kommer jag hem och måste göra läxor ! den roligaste dagen ever  ;) . thaha, men måste man så måste man . föresten har min älskade vän isabelle startat en blogg :) www.isabellebergmans.blogg.se ! hihi, jag tror bara hon har skrivit typ 4 inlägg men ändå :) . jag hade tänkt hjälpa henne lite på traven för att hon ska få lite mer besökare än bara 1. x)  thaha, jag, katja och isabelle hade ialalfall en jätte mysig kväll igår :) . jag kan ladda upp lite bilder senare ! men nu
måste jag görna lite läxor -_- , suck !
puss & kram så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0