TEDST. .

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga, fuska inte!

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
men sluta säg sådär. bara för att jag har några att träffa dem närmaste dagarna ! <3
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
jag kan tyvärr inte på söndag ! <3 puss
Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
helt okej :) sitter i bilen igen :S själv ?puss <3
Vilket sms blev du mest berörd av?
gott nytt år
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
önska dig något...
läs inte vidare för än du har önskat !
säg din önskan högt...
himlens änglar kommer till dig och låter dig förvärkliga.
din önskan om du skickar vidare, detta medelande till dina vänner. som du önskar väl.
om du inte skickar det här till 10 vänner kommer din önskan ske tvärtom.
det funkar ! bryt inte kedjan.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
hej hjärtat !
saknar dig ! challe och niklas gick just. va gör ni? puz
Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
halv timme. men jag har kollat hårfärger med min frisör också. :P jag ska slinga så det blir brunt. :) <3
Vad vill du höra mest av allt?
haha, hej hej vart ska du någon stans ? <3
Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
lovar :) sov sött :) <3 älskar dig <3
Din romantiska replik
nope, åre is it. :S vad händer? puss
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
hej, det var jätte kul idag. vi får göra om det. pussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0