tårar av en tv-serie?

hello !
nu har jag ätit middag och kollat på sista avsnittet på oc. jag typ satt där och grät. gud vad sorgligt det var alltså. men asså även om man vet att ryan och seth kommer tillbaka sen så var den ändå jätte sorgligt. gud asså, jag brukar typ aldrig gråta åt tv-serier eller filmer. men den här gången satt jag ty poch lipade framför tv:n. thaha,  okej. nu kanske jag överdrev lite, men jag grät faktiskt riktigt ordentligen. fast väldigt tyst x) . thaha, iallafall . jahapp, då var det väll nästa tv-serie då - csi miami . thaha, asså vi vill lixom bara se när delko och calleigh kysser varann det är därför vi bläddrar igenom alla avsnittet innan för att få se när dem kysser varann :) . thaha, vi har nämnligen väntat på det hur länge som helst . x) . thaha, men nu blir det csi miami men jag hör ju självklart av mig lite senare.
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU GRÄT NADA!! JAG STOD PRECSI DÄR!!!

2009-01-28 @ 21:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0