solglasögon :)

hejhej !
jag, linda, amanda, wendela & my var på stan för några dagar sedan, och då hittade jag världens fräckaste solglassögon på urban outfitters =) ingentligen är inte urban outfitters kläder riktigt min stil. men dem här var verkligen cool tkr jag :) men jag köpte dem faktiskt inte, vilket var väldigt dumt av mig . tycker jag nu, jag hoppas att dem finns kvar när jag kommer dit imorn då :) thaha, jag ska iallafall visa er en bild :) asså, dem är ganska konstiga måste jag erkänna, men dem var verkligen coola , & för mig har mode alltid varit lite underligt. modet som har visasts på catwalksens har alltid varit extremt konstiga tycker jag. inte för att det har varit fult det dem har haft på sig, men det har bara varit konstiga kläder helt enkelt. men det kanske är det som mode handlar om eller ? aja, jag vet inte :) men här får ni iallafall en bild :)
visst är dem coola ? :) thaha, det tkr iallafall jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0