shoppingsdags - del 1

okej, jag ska börja med en ny grej på min blogg, det heter shoppingsdags :) . då ska jag lägga ut bilder på grejer jag antingen vill ha eller behöver :) fattar ni ? det här är iallafall del 1 !

okej, den här hittade jag på urbanoutfitters.se, och eftersom jag älskar stora väskor och väskor som hänger över axeln. blir det här den perfekta kombinationen ju x) ! thaha, men en till väska är ju faktiskt inte ett måste :) men jag skulle gärna vilja ha den !


 okej, ett friskis och svettis kort är ju bara ett måste. men jag tror inte jag kommer sköpa ett den här terminen ändå, för det är ju mycket mysigare att träna i mörker eller hur ? och därför ska jag satsa på att köpa ett sånt kort på hösten :) men ett sånt är iallafall en grej jag behöver. iallafall tycker jag själv det ;).

okej, det här var iallafall del 1 :) jag hoppas ni gillade det :) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0