shoppingdags- del 5

okej, iår behöver jag verkligen ny skidutstyshel eller nu hur det stavas x) taha, och då kom jag på att jag tror jag ska köra på helt rosa iår ! haha, asså rosa hjälm, rosa googles( elr nu hur det stavas), rosa jacka, rosa skidbyxor, rosa bräda.aa, jag tror ni fattar ;) thaha, och då var jag på stan häromdagen och kollade in i stadiums skylt fönster. och där står den, värdens coolaste hjälm :) den är helt rosa och matt =D. så sjukt snygg :) men då gick jag bara förbi ! och sen var jag på stan men belli igår och då var jag ju bara tvungen att gå in och se vad den kostade :) så nu får nu se den ( men i grått för den fanns inte i rosa på stadium.se )

sådär ser den ut, fast i kväll rosa såklart ;) . haha, snacka om att man kommer känna igen mig i backen asså ;D ! thaha, jag bara måste ha den !
men nu ska jag gå !
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0