shoppingdags -del 3

okej, jag är ju bara tvungen att köpa en ny snowboard eftersom min är på tok för liten. thaha, så nu när jag var inne och kollade litepå stadiums hemsida för att hitta en rosa skidhjälm jag såg i skyldfönstret på stadium för någon vecka sedan så tänkte jag att jag lika väl kunde kolla lite på snowboards medans jag var inne. och jag faller ju ganska mycket för mönstret såklart, jag menar. vem vill åka runt med en fulsnowbord lixom (?). haha, och självklart kollar jag ju på märket. haha, så nu har jag hittat 3 olika jag tyckte var snygga :) . 

1.
HEAD- CA 1600 KR.

2.
BURTON- 4300 KR.

3.
BURTON-3000 KR.

4.
BURTON-5000 KR.
(haha, jag tänkte lite på - snowboarding is my drug . haha, fattar ni ? det ska ju föreställa ett piller x) )

vilken tycker ni var snyggast ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0