shoppingdags-del 2

hejhej !
okej, nu är det dags för shoppingdags- del 2 ! som jag pratade lite om igår är det ju dags att börja shoppa sommargrejer redan nu. jag vet att man kanske tycker det är lite för tidigt för det , men man måste ju faktiskt vara ute i god tid, inte sant ? aja. här kommer iallafall  lite grejer jag verkligen tyckte var söta =) !
1.
världens sötaste linne/topp som är söt men ändå enkel lixom !
perfekt att ha en sommardag om man inte vill gå runt med bikini hel dagen.
då är ju den här perfekt att dra på sig ! :) den finns också i rosa,vit, mullvadsfärg (?), och svart tror jag.
men den här var ju lungt snyggast om man är lite solbränd tycker jag :) .

2.
här är också en till sommartröja som man också bara kan dra på sig :) enkel men otroligt snygg om man är lite solbränd. ( allting ser väll bättre ut på om man är lite solbränd eller (?) .) haha, jag har inte så mycket mer att säga om det här plagget :) jag tycker iallafall den var väldigt  söt :) .

3.
okej, jag måste faktiskt medge att allting ser ju bättre ut på modellerna än vad dem ser ut på en själv sen när man står i omklädingsrummet. jag vet. men jag blev helt kär i den här när jag såg den i mammas hm katalog (a) . haha, även den är ju jätte söt om man är lite solbränd x) thaha, jaja, jag tycker iallafall den var himla snygg och den finns också i rosa men jag tycker den bruna var mkt finare :) .

hoppas ni tyckte om det ! puss & kram

p.s alla dem här är ju bara måsten ! x) & alla dem finns på hm, om ni undrar. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0