shoppingdags - del 14

okej, eftersom jag var inne på accessorize.se igår men jag hann inte skriva allt jag ville ha så då skriver jag resten nu ! ;)
thaha,  okej. jag har ju pratat ganska mycket om vintergrejer så nu hade jag tänkt skriva lite om sommargrejer. och det passar ju perfekt eftersom jag hittade 2 jätte söta klänningar igår ! :)


söta va ? dem är ju perfekta om man bara vill dra på mig någonting när man ska till stranden lixom ;) .
thaha, men nu har wendela kommit så nu måste jag kila ! ;).

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina!! hur mycket kostar dom och har du sätt dom i butik?

2009-01-31 @ 11:44:09
Postat av: katinka

jag kan svara om jag vet vem du är :) för du har int skrivt i vem du är lixom.

2009-01-31 @ 21:12:30
Postat av: Edoardo Hähnel

puss sötnos, de e ju lilla jag <3

2009-01-31 @ 23:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0